Veelgestelde vragen

Vraag en Antwoord

Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, willen wij u graag op de hoogte brengen van alle nodige informatie. Onderstaand de meest gestelde vragen. Uiteraard kunt altijd contact opnemen als u desondanks nog vragen heeft.

Hoe word ik klant bij Three Stars?

U wordt bij Three Stars klant door het contactformulier in te vullen. U kunt ook rechtstreeks telefonisch contact met ons opnemen. Wij zullen dan vervolgens een afspraak met u maken om een intake gesprek te houden.

Hoe kan ik bestellen bij Three Stars?
Als u klant bij Three Stars bent geworden ontvangt u uw eigen account voor Mijn Three Stars. Via deze online omgeving kunt u uw bestellingen 24/7 plaatsen. U kunt er ook voor kiezen om uw bestellingen telefonisch bij ons te plaatsen. Deze wordt dan automatisch in uw eigen dossier verwerkt.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Op het moment dat u klant wordt bij Three Stars worden er afspraken met u gemaakt over uw leverdagen. Op deze ontvangt u uw goederen.
Kan ik ook op andere dagen bestellingen ontvangen?
Dat is niet mogelijk, u kunt er wel altijd voor kiezen om bij ons in het magazijn langs te komen en uw eigen bestelling op te komen halen. Daarnaast is het ook mogelijk om uw leverdagen in overleg aan te passen.
Waarom zie ik geen prijzen op threestars.nl?
Three Stars kiest ervoor om in een gesprek met u afhankelijk van uw wensen en benodigdheden u de beste prijs/kwaliteitsverhouding aan te bieden.
Heeft Three Stars ook aanbiedingen?
Als u klant wordt bij Three Stars ziet u in uw eigen Three Stars omgeving de op dat moment geldende aanbiedingen.
Kan ik mijn producten zelf ook ophalen?
U kunt tijdens de openingstijden van Three Stars uw producten altijd zelf komen ophalen. Wij zorgen er dan voor dat deze voor u klaar staan.
Mag ik mijn producten retourneren?
Alle bij Three Stars gekochte producten kunt u ongeopend, in originele staat en met overhandiging van de aankoopfactuur binnen 5 werkdagen retourneren bij ons in het magazijn of afgeven aan de chauffeur.
Welk betaalmiddelen worden geaccepteerd door Three Stars?
U kunt bij Three Stars kiezen uit de volgende mogelijkheden: pinnen, automatische incasso of overmaken op rekening.
Wat zijn de openingstijden van Three Stars?

Three Stars is open op:

maandag
10:00 – 18:00

dinsdag
10:00 – 18:00

woensdag
10:00 – 18:00

donderdag
10:00 – 18:00

vrijdag
10:00 – 12:30 en 15:00 – 18:00

zaterdag
11:00 – 16:00

zondag
gesloten

Het antwoord op mijn vraag staat hier niet bij?

Neem dan contact met ons op via het contactformulier. Of neem direct telefonisch contact op.

Hoe word ik klant bij Three Stars?

U wordt bij Three Stars klant door het contactformulier in te vullen. U kunt ook rechtstreeks telefonisch contact met ons opnemen. Wij zullen dan vervolgens een afspraak met u maken om een intake gesprek te houden.

Hoe kan ik bestellen bij Three Stars?
Als u klant bij Three Stars bent geworden ontvangt u uw eigen account voor Mijn Three Stars. Via deze online omgeving kunt u uw bestellingen 24/7 plaatsen. U kunt er ook voor kiezen om uw bestellingen telefonisch bij ons te plaatsen. Deze wordt dan automatisch in uw eigen dossier verwerkt.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Op het moment dat u klant wordt bij Three Stars worden er afspraken met u gemaakt over uw leverdagen. Op deze ontvangt u uw goederen.
Kan ik ook op andere dagen bestellingen ontvangen?
Dat is niet mogelijk, u kunt er wel altijd voor kiezen om bij ons in het magazijn langs te komen en uw eigen bestelling op te komen halen. Daarnaast is het ook mogelijk om uw leverdagen in overleg aan te passen.
Waarom zie ik geen prijzen op threestars.nl?
Three Stars kiest ervoor om in een gesprek met u afhankelijk van uw wensen en benodigdheden u de beste prijs/kwaliteitsverhouding aan te bieden.
Heeft Three Stars ook aanbiedingen?
Als u klant wordt bij Three Stars ziet u in uw eigen Three Stars omgeving de op dat moment geldende aanbiedingen.
Kan ik mijn producten zelf ook ophalen?
U kunt tijdens de openingstijden van Three Stars uw producten altijd zelf komen ophalen. Wij zorgen er dan voor dat deze voor u klaar staan.
Mag ik mijn producten retourneren?
Alle bij Three Stars gekochte producten kunt u ongeopend, in originele staat en met overhandiging van de aankoopfactuur binnen 5 werkdagen retourneren bij ons in het magazijn of afgeven aan de chauffeur.
Welk betaalmiddelen worden geaccepteerd door Three Stars?
U kunt bij Three Stars kiezen uit de volgende mogelijkheden: pinnen, automatische incasso of overmaken op rekening.
Wat zijn de openingstijden van Three Stars?

Three Stars is open op:

maandag
10:00 – 18:00

dinsdag
10:00 – 18:00

woensdag
10:00 – 18:00

donderdag
10:00 – 18:00

vrijdag
10:00 – 12:30 en 15:00 – 18:00

zaterdag
11:00 – 16:00

zondag
gesloten

Het antwoord op mijn vraag staat hier niet bij?

Neem dan contact met ons op via het contactformulier. Of neem direct telefonisch contact op.

Algemene voorwaarden

In deze algemene voorwaarden wordt verstaan onder:

a. de groothandel: Three stars B.V. te De Bilt, alsmede de aan haar gelieerde ondernemingen.
b. afnemer: de natuurlijke of rechtspersoon waarmee de groothandel een overeenkomst is aangegaan
tot levering van goederen en/of diensten.
c. overeenkomst: de overeenkomst die tussen de groothandel en de afnemer ontstaat door expliciete aanvaarding door de groothandel van aanbiedingen en/of orders.

Alle door Three stars B.V. aan afnemers geleverde goederen blijven eigendom van Three stars B.V. tot het moment dat Three stars B.V. de volledige betaling daarvan heeft ontvangen.
In de door Three stars B.V. gepubliceerde prijzen is de daarover verschuldigde BTW niet inbegrepen.

Betaling dient te hebben plaatsgevonden binnen 14 dagen na factuurdatum, tenzij er een andere betalingstermijn is afgesproken. Three stars B.V. behoudt het recht voor kredietbeperking en vertragings-
rente niet te berekenen.

De houdbaarheid van de door Three stars B.V. geleverde goederen wordt gegarandeerd tot en met de datum van minimale houdbaarheid, zoals deze is aangegeven op de verpakking. Deze garantie geldt mits de door Three stars B.V. geleverde producten op de vereiste manier zijn opgeslagen en bij de juiste temperatuur zijn bewaard. Aangebroken producten worden niet retour genomen.

Klachten over kwaliteit van de goederen dienen binnen 48 uur na levering aan Three stars B.V. gemeld te worden. Reclames die niet binnen de genoemde termijn zijn ingediend zijn van onwaarde.

Retourzendingen worden slechts geaccepteerd indien daartoe vooraf door Three stars B.V. toestemming is gegeven.

Voor schade aan of vermissing van goederen is Three stars B.V. slechts aansprakelijk indien deze schade of vermissing bij ontvangst is geconstateerd en is aangetekend op de vervoersdocumenten. Controleer dus bij aflevering altijd de kwaliteit en de kwantiteit van de zending.

Onvoorziene prijswijzigingen en drukfouten voorbehouden.